Drodzy klienci, Nasi pracownicy wkrótce udają się na zasłużony odpoczynek. Oni również zasługują na magiczne święta w gronie najbliższych. Ostatnie zamówienia na dywany, które mogą zamienić się w bajeczny prezent pod choinkę, muszą wpłynąć do nas do północy 17 grudnia. Szczęśliwego końca roku życzy GRUND. Magiczne zakończenie roku dla wszystkich

Jak dokonać zwrotu produktów?

 

 

Swoje zamówienie możesz zwrócić za darmo za pośrednictem paczkomatów Inpost.

Jak to działa?

 

WAŻNE OSTRZEŻENIE!

Wypełnij formularz swoimi danymi + podaj następujące dane:

Wybierz swój sklep internetowy* =  PACKETA GROUP

Numer zamówienia =  95133026

W aplikacji InPost Mobile lub Formularz zwrotu online szybkiezwroty.pl

 

 

Sposób 1: Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile

 

1. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonkę “Zwróć”

W sekcji „Wyszukaj sklep” wpisz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić swoją przesyłkę "PACKETA GROUP". Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek poniżej.

 

2. Wypełnij formularz zwrotu

Wypełnij wszystkie informacje. Nie zapomnij wypełnić pola „Numer zamówienia”. Gdy wymaga on akceptacji - poczekaj na potwierdzenie, które otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail. Twój kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.

 

3. Przygotuj paczkę ze zwrotem

Jeśli używasz tego samego pudełka (bądźmy eko!), usuń starą etykietę. Wystarczy, że odręcznie zapiszesz kod zwrotu na paczce. Sprawdź jak spakować zwrot poradnik pakowania!

 

4. Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie

Wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce. I już, gotowe!

 


 

 Sposób 2: Nadaj na SzybkieZwroty.pl!

 

1. Wejdź na SzybkieZwroty.pl

Z listy sklepów wybierz "PACKETA GROUP", w którym zakupiłeś zwracany towar.

 

2. Wypełnij formularz zwrotu

Wypełnij wszystkie informacje. Nie zapomnij wypełnić pola „Numer zamówienia”. Twój zwrot został zgłoszony! Po wypełnieniu formularza poczekaj na potwierdzenie, które otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail. Twój kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.

 

3. Przygotuj paczkę ze zwrotem

Jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie usuń starą etykietę (bądźmy eko!). Wystarczy, że odręcznie zapiszesz kod zwrotu na paczce. Sprawdź nasz poradnik pakowania!

 

4. Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie

Wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce i... gotowe!

 

 

WAŻNE OSTRZEŻENIE!

Wypełnij formularz swoimi danymi + podaj następujące dane:

Wybierz swój sklep internetowy* = PACKETA GROUP

Numer zamówienia = 95133026

W aplikacji InPost Mobile lub Formularz zwrotu online szybkiezwroty.pl