Formularz reklamacyjny
(Wypełnij ten formularz i odeślij go tylko w przypadku chęci reklamacji towaru w ustawowym terminie. Formularz należy wydrukować, podpisać i przesłać zeskanowany na poniższy adres e-mail lub dołączyć do przesyłki ze zwracanym towarem. Reklamowany towar należy wysłać na adres - Packeta 94454496, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn, Polska)
Sprzedawca:
Sklep internetowy: https://www.GrundHome.pl/ , +48 618 802 217, info@grundhome.pl
Firma: GRUND as, Kalná Voda 5, Republika Czeska, ID: 25263366, NIP: CZ25263366
Adres do składania reklamacji:
Packeta 94454496
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Polska
Konsument:
Moje imię i nazwisko:
Mój adres:
Mój telefon i e-mail:
Dochodzenie prawa z nienależytego wykonania (reklamacja)
Dobry dzień,
dnia (*) utworzyłem zamówienie w Twoim sklepie (*) (patrz specyfikacja zamówienia poniżej). Zakupiony przeze mnie produkt ma jednak te wady (*wadę należy szczegółowo opisać tutaj). Proszę o rozpatrzenie reklamacji w następujący sposób: (* tutaj należy szczegółowo opisać żądany sposób załatwienia; np. - "ponieważ jest to wada usuwalna, proszę o naprawę produktu i w ustawowym terminie 30 najpóźniej w dniach kalendarzowych). Jednocześnie proszę o wystawienie pisemnego potwierdzenia zgłoszenia reklamacji z podaniem kiedy skorzystałem z przysługującego mi prawa, jaka jest treść reklamacji wraz z moim roszczeniem o naprawę/wymianę, a następnie potwierdzenie terminu i sposób rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenie wykonania naprawy i czasu jej trwania (jeśli jest to naprawa, a nie wymiana).
- Data zamówienia (*) / data otrzymania (*)
- Numer zamówienia:
- Środki za zamówienie, ewentualnie za dostawę, zostały przesłane za pośrednictwem (*)
i zostaną zwrócone za pośrednictwem (w przypadku przelewu na konto prosimy o przesłanie numeru konta) (*) - Imię i nazwisko konsumenta:
- Adres konsumenta:
- E-mail:
- Telefon:
(*) Wykreśl te, które nie mają zastosowania lub uzupełnij dane.
In (wypełnij pole tutaj) , On (tu wpisz datę)
(podpis)
________________________________________
Imię i nazwisko konsumenta
Lista załączników: Faktura za zamówiony towar nr (*)
Ogólne instrukcje składania reklamacji
Jako konsument jesteś zobowiązany do udowodnienia zakupu przedmiotu poprzez przedstawienie dowodu zakupu lub w inny, wystarczająco wiarygodny sposób.
Jako konsument nie możesz dochodzić praw z wad, które sam spowodowałeś lub o których wiedziałeś w momencie zakupu. To samo dotyczy wad, w przypadku których jako sprzedawca i konsument uzgodniliśmy obniżenie ceny. Nie ponosimy również odpowiedzialności za normalne zużycie przedmiotu.
Reklamację należy złożyć najpóźniej w ciągu 24 miesięcy. Reklamacje należy składać niezwłocznie, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wady i w konsekwencji odrzuceniu reklamacji. Zgłaszając niezwłocznie usterkę po jej pojawieniu się, możesz zapewnić bezproblemowe rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacja jest rozpatrywana tylko wtedy, gdy Cię o tym poinformujemy. Jeśli ustawowy termin upłynie, uważaj to za istotne naruszenie umowy i możesz odstąpić od umowy kupna.